Panaszkezelés

Ügyfeleink véleményét kiemelten fontosnak tartjuk és az ügyintézésre többféle módon biztosítunk lehetőséget:
  • telefonon: +36 1 325-2622
  • e-mailen: ugyfelszolgalat@bav.hu
  • személyesen ékszer- és zálogfiókjainkban
  • postai úton: 1027 Budapest, Csalogány u. 23-33.


A panaszvonal nyitvatartási ideje:

Hétfő: 08:00-16:00
Kedd: 08:00-16:00
Szerda: 08:00-20:00
Csütörtök: 08:00-16:00
Péntek: 08:00-16:00

 

A BÁV Zrt. a BÁV Pénzügyi Zrt. kiemelt közvetítőjeként végez záloghitelezési tevékenységet.

A BÁV Pénzügyi Zrt. panaszkezelési szabályzata az alábbiakban érhető el.

Kereskedelmi kifogás és panaszkezelés (PDF)